اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com
اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com

دانیل فن بویتن از فوتبال خداحافظی کرد


 به گزارش سایت اخبار بوندسلیگا،دانیل فن بویتن مدافع 36 ساله بلژیکی به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.  فن بویتن 36 ساله یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بلزیک در جام جهانی بود و پس از اتمام قراردادش با بایرن علیرغم داشتن چند پیشنهاد تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند.


فن بویتن امروز در بیانیه ای اعلام کرد: "اگر من بخواهم کاری را انجام دهم باید به صورت کامل و 100% آن را پیش ببرم. بدنم به من می گوید که بیش از این ممکن نیست. "


فن بویتن از چند روز قبل با باشگاه اندرلخت وارد مذاکره شده بود و با این صحبت هایش انتقال به این ناممکن خواهد بود. فن بویتن مذاکره اش به اندرلخت گفت: "من نمی خواهم باشگاهی مانند اندرلخت را ناامید کنم، بدن من بسیار خسته است. "


فن بویتن بین سال های 2004 تا 2006 برای هامبورگ بازی کرد و پس از آن حضوری 8 ساله در بایرن مونیخ داشت. او 219 بازی در بوندس لیگا انجام داد و همراه بایرن مونیخ 14 عنوان قهرمانی کسب کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
Reza Low جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 21:00

خداحافظ با غیرت

ehsan شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 12:17

Defae khobo mostahkami bara bayern bod omidvaram movafag bashe

بهنام یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 08:34

ادمین هفته ی اول خیلی اکتیو بودی الان خیلی شل گرفتیا از ما گفتن

رخش چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 14:40

سلام سایت چرا آپدیت نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد