اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com
اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com

پپ گواردیولا: برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم


 به گزارش سایت اخبار بوندسلیگا، سرمربی تیم بایرن مونیخ معتقد است این تیم برای رسیدن به هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارد.دیشب در دیدار سوپرکاپ آلمان بین دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ دورتموند موفق شد با حساب 2 بر 0 بایرن را شکست دهد و قهرمان سوپرکاپ آلمان شود.


پپ گواردیولا پس از این بازی به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: "به یورگن کلوپ و تیمش تبریک می گویم، ما در 15 دقیقه ابتدایی بازی خوبی ارائه دادیم اما در ادامه با مشکلاتی مواجه شدیم و نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. ما برای این که به هماهنگی برسیم به زمان بییشتری نیاز داریم."


گواردیولا در مورد مصدومیت خاوی مارتینز نیز گفت: "بدترین بخش مسابقه مصدومیت خاوی بود؛ او در فرم خوبی قرار داشت. روز پنجشنبه ما اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد اما فکر می کنم او مدتی دور از میادین خواهد بود."

نظرات 2 + ارسال نظر
Reza Low پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 13:42

فصل قبلم همین حرفا رو پپ زد گفتم هماهنگ نیستیم نیاز به هماهنگی داریم...تا رسیدیم به رءال و بعدشم اینجوری سر بایرن اومد...امسال اگه بخواد همینجور پیش بره بدتر از فصل قبل در انتظار بایرن خواهد بود

ehsan پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 15:04

Be nazare man pep be darde bayern nemikhore tarkibesham to bayern javab nemide bere behtare ta aberoye ham khodesh vaham time bozorgi mesle bayerno bebare makhsosan ke hame emsal bade gahremaniye alman hame negaha be bayerne

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد