اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com
اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com

خاوی مارتینز: به احتمال 99 درصد رباط صلیبی ام پاره شده است


  به گزارش سایت اخبار بوندسلیگا، هافبک اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ با مصدومیت شدیدی رو به رو شده است.

 به گزارش AS خاوی مارتینز هافبک تدافعی تیم فوتبال بایرن مونیخ که در دیدار سوپرکاپ امشب برابر بوروسیا دورتموند، در دقیقه 31 بازی به علت مصدومیت از ناحیه زانوی پای چپ از زمین بازی خارج شده بود. با انتشار ویدئویی در صفحه فیسبوک خود از پارگی رباط صلیبی زانوی خود خبر داد


" من الان در اتوبوس تیم هستم و پزشک تیم به من گفت که به احتمال 99 درصد رباط صلیبی زانوی من دچار پارگی شده است. فردا قرار است آزمایش های بیشتری بر روی پای من انجام شود و اگر پارگی رباطم تایید شود، به زودی تحت عمل جراحی قرار خواهم گرفت و پس از آن خیلی زود برنامه ریکاوری خود را آغاز خواهم کرد تا قدرتمند تر از گذشته به زمین مسابقه باز گردم."


گفتنی است پپ گواردیولا سرمربی باوارایی ها در صحبت هایی کوتاه پس از این مسابقه پیرامون مصدومیت مارتینز به خبرنگاران گفت: "بدترین اتفاق بازی امروز برای ما مصدومیت خاوی بود.  جزئیات دقیق تر قردا مشخص خواهد شد اما به نظر می رسد ما وی را برای مدتی در اختیار نخواهیم داشت."

نظرات 1 + ارسال نظر
Reza Low پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 13:35

مارتینز خیلی بی احتیاطی کرد... بازم بدشانسی بایرن شروع شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد