اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com
اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com

مهمترین مرد باشگاه بایرن‌مونیخ کیست ؟

به گزارش سایت اخبار بوندسلیگا،مربی بدنساز تیم بایرن‌مونیخ که سختی های فراوانی را برای بازیکنان تیمش به جان می خرد از دید گواردیولا مهم ترین مرد این باشگاه است .

 

هولگر برویش 39 ساله، مربی بدنساز تیم بایرن در مصاحبه ای با روزنامه بیلد آلمان اظهار داشت: من ساعت 5:15 بیدار میشوم و برنامه‌ام را آغاز میکنم. سپس به تمرین با بازیکنان می‌پردازم. اگر هم بازیکنان نباشند، خودم به تنهایی تمرین می‌کنم.


برویش که از لورکوزن به مونیخ آمده‌است، باید قهرمانانی چون نویر، لام، شواین اشتایگر، گوتسه، مولر، بواتنگ، روبن و دانته را آماده نگه دارد و این کار هرکسی نیست. پس از سه هفته استراحت، سرخ‌پوشان اردوی آماده‌سازی خودرا برای فصل جدید شروع کردند.

مشکلی که پیش روی برویش وجود دارد این است که او از الان تا شروع فصل و بازی مقابل ولفسبورگ که در تاریخ 22 آگوست برگزار خواهد شد، تنها 13روز فرصت دارد. 13 آگوست نیز سرخپوشان باید روبروی دورتموند صف آرایی کنند. همچنین 17مین ماه از سری رقابتهای جام اتحادیه فوتبال آلمان باید در مونستر به میدان بروند. با احتساب روزهای سفر، برویش تنها 8 روز برای تمرین بدنسازی زمان در اختیار دارد.تردیدی نیست که در دو سه بازی نخست بایرن، چند تن از ملی پوشان این تیم حضور نخواهند داشت.

روز گذشته و پس از انجام معاینات پزشکی، برویش تمرین با بازیکنان را به شکل رسمی آغاز کرد.او برای انضباط تیمی ارزش فراوانی قائل است و می‌گوید: بازیکنان مجبور نیستند رأس ساعت 5:15دقیقه بیدار شوند اما در امر تغذیه باید بسیار مراقبت کنند.

خانم مونا نه‌مر مشاور تغذیه این تیم مسئول رسیدگی به این مهم خواهد بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
reza شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 21:01

خداییش اینا چه برنامه ریزی دارن اون وقت تیمای ما فقط دنبال پولن

viva muller شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 21:38

خدا کمک کن بایرن امسال قهرمان سه گانه بشه
مولر هم آقای گل سه گانه

Reza Low شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 22:20

واقعا با برنامه هستن و بدون نقص...هرچی پول بگیرن حلالشونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد