اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com
اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com

کلوزه: تصمیمم در مورد بازنشستگی، غیرقابل تغییر است؛ گومز به جایگاه خود در تیم ملی برخواهد گشت


 به گزارش سایت اخبار بوندسلیگا، میروسلاو کلوزه به حمایت از ماریو گومز برای بازگشت به تیم ملی آلمان پرداخته است. کلوزه 36 ساله که طی همین هفته از فوتبال ملی خداحافظی کرد، گفته اگر گومز در طول فصل گذشته مصدومیت های کوتاه و بلند نصیبش نمی شد، می توانست عضوی از تیم قهرمان جهان یواخیم لوو در برزیل باشد:"ماریو گومز بدون شک برخواهد گشت. اگر آن مصدومیت سنگین نصیبش نمی شد، او هم الان یک قهرمان جهان بود. اکنون او می تواند به تیم ملی برگردد و امیدوارم موفق باشد." 


میرو همچنین از تصمیمش برای پایان دهی به دوران پرافتخارش در تیم ملی هم صحبت کرد: 


"بعد از اعلام بازنشستگی ام، تماس ها و پیام های متنی متعددی از دوستانم دریافت کردم، ولی تصمیم خود را گرفته ام. اگر تصمیمی بگیرم، همیشگی خواهد بود. وقتی در ساردینا مشغول گذراندن تعطیلات بودم، دو بار با یواخیم لوو ملاقات کردم که بسیار نتیجه بخش بود، ولی در همان جلسه اول به او گفتم که می خواهم بازنشسته شوم و او هم توصیه کرد چند شب دیگر در مورد آن فکر کنم. با این حال وقتی برای بار دوم او را دیدم به او گفتم 'یوگی، دیگر مردد نیستم، تصمیم خود را گرفته ام و دیگر (در تیم ملی) ادامه نخواهم داد.'"

نظرات 1 + ارسال نظر
Reza Low پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 13:48

کلوزه گل کاشت تو جام جهانی با رکورد شکنی...گومز بهترین جایگزین برای کلوزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد