اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com
اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com

لواندوفسکی: دعوا در فوتبال لازم است!


 به گزارش سایت اخبار بوندسلیگا،رابرت لواندوفسکی مهاجم جدید لهستانی بایرن، رقابت این تیم با باشگاه سابقش را امری مثبت خواند.  این بازیکن 25ساله به بیلد گفت: "به نظر من ما به رقابت نیاز داریم. رقابت جزئی از فوتبال است. وقتی رقابت وجود داشته باشد، دو طرف ماجرا تشویق می‌شوند که بهتر و بهتر عمل کنند. جنجال و دعوا هم جزئی از فوتبال است. ما با دورتموند اختلاف داریم، اما بعد از هر بازی به هم دست رفاقت می‌دهیم. فصل سختی را در دورتموند پشت سر گذاشتم. با وجود همه مشکلات، سخت کار کردم و نتایج خوبی هم با این تیم گرفتم. اما هم اینک در بایرن فصل جدیدی از زندگی پیش روی من گشوده شده است. از نظر روحی آمادگی بالایی دارم. میخواهم نشان دهم که توانایی آنرا دارم بازیکن بهتری هم باشم. دوست دارم همه عناوین موجود را با بایرن کسب کنم."

نظرات 5 + ارسال نظر
Reza Low یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 22:26

رفاقت در کنار رقابت...لواندوفسکی میتونه تو بایرن بهترین بازیکن جهان بشه

ss یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 23:16

آقا فراکفورت و هتنوفر، اینتر و لازیو رو بردن خبرشو بذار حال کنیم.
فقط بوندسلیگا

reza دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 00:42

بابا ایول روحیه
هنوز نیومده بایرن ببین چ کرى میخونه. دمت گرم

reza دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 09:46

کارت درسته .ببینم چندتا ب دورتموند گل میزنی

حسن بایرن دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 12:25

وبلاگتو تو سایت دورتموندی ها هم تبلیغ کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد