اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com
اخبار بوندسلیگا

اخبار بوندسلیگا

Bundesliga-news.blogsky.com

وضعیت بایرن از زبان روبن، رینا و بواتنگ

به گزارش سایت اخبار بوندسلیگا،بایرنی‌ها پس از بازگشت از اردوی امریکا، در ورزشگاه خانگی خود مورد تشویق هوادارن قرار خواهند گرفت.

  


دارنده ی شش عنوان قهرمانی جهان با شروع فصل جدید رقابتهای بوندسلیگا در دو هفته آینده ، دوباره مقابل دیدگان هواداران مشتاق خود صف‌آرایی میکند.

په‌په راینا دروازه‌بان اسپانیایی جدیدترین خرید این فصل بایرن است که با هدف جانشینی مانوئل نویر، روز جمعه قراردادی سه ساله را با این باشگاه به امضا رساند. او به خبرنگاران گفت: از اینکه در مونیخ هستم بسیار خوشحالم و آمده‌ام تا عناوین متعدد قهرمانی را با تیم جدیدم کسب کنم. برای شروعی مقتدرانه و تمرینات سخت آماده‌ام و هر زمان به وجودم نیاز باشد، درخدمت تیم خواهم بود.

بازیکنان بایرن در اردوی تمرینی امریکا -علی‌رغم مصدومیت نویر و اشتارکه- توانستند انتظارات گواردیولا مربی اسپانیایی این تیم را برآورده کنند. کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه به خبرنگاران گفت: "پپ دروازه‌بانی میخواست که قادر باشد مثل نویر بازی کند."

راینا پس از خوان برنات از والنسیا (با ده میلیون)، رابرت لواندوفسکی از دورتموند و سباستیان رود از آینتراخت فرانکفورت چهارمین خرید این فصل قرمزپوشان است. پس از اردوی امریکا، آمادگی تیم وارد فاز جدی تری شد. آرین روبن گفت: در روزهای آینده همه‌چیز شروع می‌شود. باید حاضر و آماده فضل را شروع کنیم.

جرمی بوآتنگ مدافع تیم نیز اظهار داشت: امیدوارم در اسرع وقت بتوانم به فرم مطلوب برسم. من تشنه درو کردن تمام جامهای امسال هستم. په‌په راینا نیز که در جام جهانی امسال حضور داشت و فصل گذشته بصورت قرضی از لیورپول به ناپولی رفته بود، روز شنبه برای نخستین بار میتواند شور و هیجان حاکم بر آلیانس آرنا را تجربه کند. برای نخستین بازی بایرن در این فصل 65000 بلیت به فروش رفته است.

نظرات 3 + ارسال نظر
reza شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 21:26

ایشالا فصل و قدرتمند شروع کنیم

viva muller شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 21:39

خدا کمک کن بایرن امسال قهرمان سه گانه بشه
مولر هم آقای گل سه گانه

Reza Low شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 22:15

ایشالله بایرن با سوپرکاپ شروع کنه با لیگ قهرمانان هم تموم کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد